czwartek, 15 stycznia 2009

Bal Mistrzów Sportu...

... brzmi to niezle, a czy tez tak bylo?
idac na ta impreze myslalam, ze stroje i zwiewnosc mnie powala tak, ze bede sie wstydzila przekroczyc prog sali. A co zobaczylam? moze nie bede pisac szczegolow ;)
... pomyslalam sobie, ze na "moich" weselach ludzie sa zdecydowanie ladniej ubrani, z niewatpliwie wiekszym gustem ;)
Za to technicznie, artystycznie... niewatpliwie bylo bardzo dobrze! TAK! A to wszystko dzieki firmie Partymedia tak, wiem, wiem... ich strona internetowa pamieta poczatki internetu ;)ale ale! Nadchodzi pogotowie czyli WebskiTom bierze sie za nowa strone
... prosze sie nie zrazac stara strona bo na wlasne oczy widzialam efekty jakie firma potrafi zapewnic, i nie bylo to tylko naglosnienie i oswietlenie ale rowniez oprawa artystyczna, muzyczna, multimedialna...
Image Hosted by ImageShack.us

zespol
Smile swoja energia, rozkrecal Mistrzow Sportu ;)
Image Hosted by ImageShack.us

2 komentarze:

Magda pisze...

Witam.
Ależ mi frajdę swoim komentarzem zrobiłaś:)))))) Eh niedawno z Pawciem - Mężuchem moim poznaliśmy Anię. Teraz to - i tak sobie myślę, że jak człowiek bardzo chce i myśli pozytywnie to może naprawdę dotknąć gwiazd w naszym przypadku gwiazd Polskiej fotografii Ślubnej. Czyli tych które na naszym niebie są jednymi z najjaśniejszych;D (Cholercia chyba filozofem zostanę:)))

Co do Balu to wiesz! Sportowcy na co dzień w gustownych ubrankach nie trenują i do zwiewności ogólnie wiele im brakuje, z wyjątkiem gimnastyczek:)A że sport to większość ich życia, może różnicy im to nie robi:D

Zdjęcie tańczącej pary bardzo mi się podoba:) a zespół ma fajną nazwę:)))

Pozdrawiam
Magda

Anonimowy pisze...

"Bal Mistrzów Sportu...
... brzmi to niezle, a czy tez tak bylo? "

Sorry, ale to nie brzmi nieźle. To z wyjścia jest popowy kicz. Nie dziwne więc, że mogłaś czuć sie rozczarowana. Przynajmniej jakieś doświadczenie...

Pozdro,

Michał