wtorek, 22 stycznia 2008

Pobyt u mojej pierwszej Pary Młodej ;)

Moją pierwszą Parą Młodą byli Magda & Ludek... zaczeło się bardzo miło i tak dalej trwa. Tak to już jest jak się spotyka na swojej drodze tak miłych i wspaniałych ludzi ;)
... w październiku 2007 urodziła im się córeczka Helenka. Od jakiegoś czasu Magda zapraszała mnie do siebie aż w końcu znalazłam czas i oto jestem w pięknym mieście Monachium. Do Magdy i Ludka przyjechałam z Kalina
http://aniakalina.blogspot.com/2008/01/monachium.html
W końcu zobaczyłam Helenke! ;) Helenka jest przesłodka i niezwykle spokojnym dzieckiem. Chyba zabiorę ją ze sobą ;)
Jeśli chodzi o Monachium to piękne duże miasto. Wszystko jest gigantyczne! Tu na każdym rogu można zrobić super plener :) Dziś coprawda padał deszcz ale i tak coś sie dało porobić ;)
... kilka zdjęć z pierwszego dnia w Monachium. Wybralysmy się na spacer i mała kaffkę.


Kalina pomaga Magdzie znosić wózek .. ;)


... Ludek nie mogł się oderwac od komputera, zresztą jak my wszyscy ;)










4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Więcej zdjęć poproszę :)))

www.juliamolner.com pisze...

mowisz masz ;)

Anonimowy pisze...

Dzięki :)*

Kolečci pisze...

Ja tam Helenki nie oddaję ;)
Zdjęcia są fantastyczne. relacje z komentarzy będę zdawać na bieżąco. Jeśli tylko wygram domową batalię o GG ;)
Ściskam Was mocno i uciekam przytulać się do Helenki :)