sobota, 18 kwietnia 2009

Znow wiosennie na rowerze! ;)

...kolejny nalog sie do mnie przyczepil ;) ale tym razem wlasciwy ;) - jazda na rowerze. Nie moge sie oprzec i kazda wolna chwile spedzam na rowerze, a ze las kabacki jest piekny to co ja na to poradze.
To tak przed jutrem, bylam naladowac swoje akumulatorki bo ja w przeciwienstwie do wiekszosci fotografow slubnych, jutro fotografuje slub ;)
a w lesie po deszczu, bylo tak:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

a pozniej padla mi bateria bo nie naladowalam. Nic sie nie martwcie, na slubie mi sie to nie zdarza ;)

2 komentarze:

Tuliczkowa. pisze...

Istne czary mary:)
Czasami mam jakies dziwne wrazenie ze wiecej rzeczy nas łaczy niż dzieli - nalogi miedzy innymi:) Trampki, dobra muzyka, pyszna kawa, mile towarzystwo (lub totalnie szlone - jak kto woli) i wycieczki rowerowe - dla tych rzeczy codziennie chce mi sie rano otwierac oczy - a spiochem jestem okropnym:) Serdecznie pozdrawiam i smigam Mężulowi obiektyw zamawiać:)))) :*

Gosia Myślicka pisze...

ale pięknie!!! teraz jeszcze bardziej tęskni mi się za Polską :(