sobota, 18 kwietnia 2009

Karolina i Konrad 04.04.2009

...gdyby swiat posiadal duzo wiecej ludzi o tak pieknym wnetrzu, jak Karolina i Konrad, nie musze pisac co byloby...
na szczescie, ja "posiadam" prawie tylko takie Pare Mlode ;) dzieki, ktorym moja praca jest przyjemniejsza niz moglaby sie wydawac. Nie myslcie sobie, ze mam tylko przyjemne chwile ;) jak sie nosi sprzet fotograficzny przez ok 12h to moze sie czlowiek zmeczyc - a co dopiero ja ;))) Chociaz najczesciej bywa tak, ze im wiecej pracuje tym wiecej mam energii. A! no i jeszcze moj kochany rower doszedl ;)Wiec mnie energia zwykle rozpiera.
A jescze jak sie ma tak usmiechnieta Pare Mloda to coz mozna wymagac wiecej?
Karoline i Konrada poznalam daaaaaaawno temu na Mazurach w Wielkim Lesie, to byla tez piekna czesc mojego zycia. Od tego czasu do ich slubu nie widzielismy sie i nie mielismy kontaktu az tu nagle sie odnalezlismy. Dodam, ze przypadkow nie uznaje, wszystko ma swoj sens i cel...
Image Hosted by ImageShack.us
nawet w kosciele swiecilo slonce ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Karolino i Konradzie, dziekuje!... za slodki upominek rowniez! ;)

1 komentarz:

Gruzja Armenia 2023 pisze...

Zapraszam do mnie http://cynarska.blogspot.com/2009/04/wyroznienie.html, po odbiór wyróżnienia :)