poniedziałek, 13 lipca 2009

Miasto kobiet ;)

W poprzednim watku Dominik napisal, ze ja mam czesto Mikolajki i chyba cos w tym jest ;)
Jakis czas temu napisala do mnie Sylwia :
Julia zrozumiem, gdy powiesz, że nie masz czasu....SPOTKASZ SIĘ Z NAMI NA KAWIE i spacerku ?
w pierwszej połowie lipca wybieram się do Warszawy spotkać się z Basią Piotrowską współwarsztatowiczką..... chcemy zajrzeć w kilka miejsc w mieście, mam na myśli cudownie klimatyczne klatki schodowe i wnętrza kamienic warszawskich i zrobić sobie nawzajem kilka zdjęć, proszę zgódz się na spotkanie z nami choćby to miały być 2godzinki ??
Sylwia
choć podejrzewam odmowę uwarunkowaną zapewne brakiem twojego cennego czasu :)

...
odpowiedz Sylwii po moim mailu ;)
Julia - ja spadłam z krzesła gdy się zgodziłaś !!! bardzo ci dziękuję, to będzie dzień tygodnia, po 6stym lipca, proszę napisz jaki konkretnie i my się dopasujemy do ciebie !! jesteś KOCHANA :)

Oczywiscie, ze z mila checia sie spotkalam z tymi dwiema uroczymi kobietami ;)
Basia, nie dosc, ze jest utalentowanym muzykiem to jeszcze fotografem.
Nie ukrywam, ze mialam niezwykla frajde spedzic dzien z tymi dwiema wariatkami. Jak sie dowiedzialam, ze Sylwia jechala az z poludnia Polski to mi szczeka opadla.
Moje Drogie Panie, bylo mi niezwykle milo... ten dzien byl swietny pod wieloma wzgeldami a pod jakimi to juz Wy wiecie ;)
PS
pewnei sie dziwicie, ze tak ciagle cytuje maile. Jak sie nie umie pisac to sie cytuje innych :d
A oto pare klatek z tego dnia
Sylwia
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Basia
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

lody tez byly ;) zreszta... czego tam nie bylo ;)
Image Hosted by ImageShack.us

sw trojca!
Image Hosted by ImageShack.us

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

po prostu napiszę że ...kocham cię za taki post o nas jesteś cudowna postaram się zaraz coś 'obrobić' z naszych zdjęć, ale na razie to siedzę i klikam pomiędzy twoim postem a mailem, chociaż w sumie to już zostanę sobie na twoim blogu i będę gapić w ekran; wiesz czego słucham teraz mam nadz, że się spodobało i tobie :) buziak

Dominik pisze...

Kontynuując wątek cytatów: "...odpowiedz Sylwii po moim mailu ;) >>Julia [...] jesteś KOCHANA :)<<"
Nawiązując do ostatnich dwóch wyrazów muszę wskazać, że program pocztowy Julii z powodu ogromnej ilości maili o tej samej treści na pewno traktuje wyrażenie "jesteś kochana" jako SPAM dlatego lepiej zadzwonić albo pisać maile z bardziej wyszukanymi epitetami pod adresem Julii :D W przeciwnym razie trzeba się liczyć z brakiem odpowiedzi.

Eveline pisze...

Wspaniałe zdjęcia;) Jak widać z wspaniałego fotograficzno-kobiecego czasu;)

odzwierciedlenie pisze...

fajnie, ciekawie.

Sylwia Szuder pisze...

Piękne zdjęcia pięknych kobiet w pięknym świetle... :-)
Widać że spotkanie było udane :-D

Anonimowy pisze...

super zdjęcia :)

Basia Piotrowska pisze...

Kobiety rządzą! :-)))) teraz mi głupio że siedzę nad morzem a Wy już swoje fotki pokazałyście. Ale co tam... ktoś musi być ostatni ;-) Buziaki dziewczyny no i więcej takich spotkań poproszę! ;-)))

Bartek Szmigulski pisze...

Ha. Zdjęcia Basi trzymającej się poręczy B&W - mistrozstwo.
3 Sylwii też bardzo radosne, promienne sponatniczne. Lubie takie zdjęcia.
Ale przecież już się naczytałaś jak podoba mi się ta wasza sesja :) To co ja będę tu dużo pisał. Powiem jedynie tyle: ZOBACZYSZ mnie TU jeszcze nie raz...

Grzesiek Kuriata pisze...

co tu dużo pisać, fajne z Was BABKI:))