niedziela, 29 czerwca 2008

Ślub Klaudi i Piotrusia ;)

... slub byl dawno bo 22 maja ale wciaz czekam na plener ;) Zapracowani ;) a teraz jada na wakacje i zabrac mnie ze soba nie chca ;))
zarty... Piotrus dzwonil w piatek z propozycja zebym z nimi wyjechala, to bardzo mile dla mnie, niezwykle mile ale jak tu jechac jak tyle pracy, tyle slubow ;)
Klaudia i Piotr to przecudowni ludzie, rany! powtarzam sie ale co ja poradze, ze wiekszosc moich Par Mlodych jest super! czy to nie wspaniale? Mam piekna prace! ;) Piekne Pary Mlode i przemile! Ciesza sie, tryskaja energia... ;)
Sami zobaczcie jaka Klaudia jest piekna!
Zdjec jest sporo ale nie bede az taka iloscia zanudzac;)
plener po ulropie...








uroda to u nich chyba rodzinne ;) siostrzyczka Klaudi





















4 komentarze:

Piotr pisze...

A wiec tak moja droga - zdjecia jak zawsze powalaja, powalaja i POWALAJA!!! Wiem, ze robie sie juz pewnie nudny ale powiem Ci to jeszcze raz, ze masz niezwykly dar do zatrzymania takich chwil, ktorych albo sie nie zauwaza w ogole albo przemykaja tak szybko, ze wywoluja "tylko" przez chwile usmiech na naszej twarzy. Dzieki Tobie mozemy niemal klatka po klatce (zdjec jest milon!!!!!!) przypomniec sobie te wszytkie momenty i chwile, ktore przemknely chyba zbyt szybko.

Wsciekly jak osa, ze nie bylo Ciebie z nami w weekend ;) i ze ja nie mam takiej pracy :)
Piotr

kinga taukert pisze...

Julia, jak to nie będziesz zanudzać ilością zdjęć? właśnie zanudzaj!

i przyznaj szczerze, że Panny Młode to chyba z castingu bierzesz :) - ich uroda wykonuje za Ciebie połowę pracy ;)

ale Twoim Panom Młodym też nic nie brakuje :) np. bardzo ładne i wzruszające jest to proste, spokojne zdjęcie, gdy on patrzy na nią podczas przysięgi [6 fot. od dołu] - ile uczucia w tym spojrzeniu!

Ania pisze...

Miałam okazje być tego dnia z Wami. Wszystko jak z bajki a Ty Julio jesteś naprawdę niesamowitą i uzdolnioną osobą. Aż by sie chciało wrócić choć na chwilę...
Wspaniała uroczystość i wspaniałe zdjęcia!

kinga taukert pisze...

o, dopiero teraz zauważyłam, jakie masz fajne etykiety : 'radość', 'uśmiechaj się'
- no po prostu cała TY :))